( كتر خيرك ياهوا )

ربما تحتوي الصورة على: شخص واحد

 معوض حلمي** يكتب ......

( كتر خيرك ياهوا )
............................
كتر خيرك
ياهوا
خدت القرار ..
تداوي قلبي
اللي انكوى
م البعد نار ..
والبعد ليه
كان اختيارك ..
عن قلوب
صانت ودادك
فاكر كلامك ..؟
لما جيت لي
ف عز ليلك ..
ناوي السفر
والشوق دليلك ..
قلت ان انا
فرحك وعيدك ..
وان انا
نبضة وريدك ..
كلمتين
أنا عشت بيهم ..
صدقتهم
وغرقت فيهم ..
وظنوني في
بحورك راميهم ..
كلمتين
كانوا الحياه ..
عشمتني
مرسايا شطك ..
وحرمتني
طوق النجاه ..
لما ضاع
ف الغربة حبك ..
لما مات
قلبك وتاه ..
كان نفسي
قلبي
ينول مناه ..
لكن جفاك
قساه ..
من غفلته
صحاه ..
قبل الوجع
مايطوله ..
ويتوه ف بحر
ظنونه ..
إيجى الهوا
نجاه ..
عداه
لبر الأمان
كتر خيرك
ياهوا
خدت القرار ..
تداوي قلبي
اللي انكوى
بالغيرة نار ..
...............................
بقلمي ..
معوض حلمي
منشأة بطاش
تمي الأمديد
دقهلية

ليست هناك تعليقات