?المهم حبك عايش في قلبي؟


جابر عبد القادر/يكتب...............

?المهم حبك عايش في قلبي؟

?مفيش غيرك ؟
?حبيبي انا تعبت من البحر
ولا اقدر امشي خطوة
ممكن تشيلني ولا ابقه
تقيله عليك حبيبي بس
تمسكني كويس علشان
لا اقع رغم انا وقعت في
حبك وقلبك وجمالك وحياتك
الجميله حبيبي بحبك علشان
انت اول حب واول عيون شوفتها
حبيبي عمري انت العمر القادم
الجميل انت الروح الحلوه التي
عايشها في روحك حبيبي بموت
في قلبك وحيا تك انا عملت نفسي
مش اقدر امشي علشان اكون قريبا
جنبك والمس جسدك حبيبي انا ليس
ثقيله عليك وزني خفيف علشان لا احب
اكون ثقيله علي قلبك وعليك يا عمري كله --
حبيبتي انتي لو ثقيله مثل الجبل
علي قلبي خفيفه حبيبتي انا اكون
قوي علشان قلبك وحبك معايه واهم
حاجه تكوني جنبي عمري املي انا كنت
عاوز اشيلك ولكن كنت اعمل نفسي
مش مهم حبيبتي تعالي وانا يدي علي
ظهرك ليس في حته تانيه طب ارفعي
نفسك شويه علشان لا تقعي ولكن
لا تقعي علي الارض ولكن تقعي في
قلبي اموت فيكي وفي حبك وفي روحك
الجميله عمري الجميل تعالي وقربي
جسدك جنبي علشان احس بحبك لي
اموت في عيونك العسليه وشعر الاصفر
وخدودك الورديه حبيبتي اموت في حبك
وقلبك وحياتك انتي ليس ثقيلة انتي مثل
الحمامة انتي غزاله الكون وغزاله قلبي
حبيبتي بحبك اوي تعرفي باني بحبك اكتر
من الدنيا كله علشان انتي الدنيا الحلوة
حبيبتي بحبك اوي ؟
?جابر عبد القادر؟

ليست هناك تعليقات