خايفه من ايه أنا


رحمه علي/تكتب.............
خايفه من ايه أنا مش عارفه يمكن خايفه لاأفارق أيامي الحلوه انا خايفه من قلبك لايخون وعده يغدر ويفارق حبه انا خايفه ، خايفه من قلبي يوجعني يسافر وحده وخدني يبعد ما يرجعني وأيامنا الحلوه تفارقني ولو مرت ببالي تزعلني تألمني انا خايفه من بكرا ليه مش عارفه يمكن من غدر الايام او من حال الدنيا الي مش دايما علي حال انا خايفه لا تجادلني ليه مش عارفه ما تسألني أحساس جوايا بيملكني خايفه مش بيفارقني خوفي من بكرا بيطاردني خايفه منك خايفه عليك خايفه من نفسي أرجوك أفهمني حس بيه حاسسني انك جانبي كل المطلوب طمني يمكن خايفه من بعدك او خايفه لابعد عنك خايفه لحبي يصبح ذكري وحياتي معاك مفهاش بكرا وانت بالنسبالي فتره خايفه خايفه منك خايفه مني انا خايفه حس بيه حاول تفهمني او تفهمني انا مش عارفه ليه خايفه انا خايفه من بكرا دي كل الحكايه صدقني انا خايفه احساس جوايا بيطاردني بيملكني خايفه ومش عارفه ليه محتجالك طمني حاسسني بوجودك جنبي ضمني لضلوعك أخطفني من خوفي أسرقني انا خايفه من ايه مش عارفه صدقني انا خايفه خليك جانبي وجودك بيريحني بيطمني بيفرحني ما تفارقني انا خايفه
# خايفه
 # بقلمي رحمه علي

ليست هناك تعليقات