بلاش تلومنى


بقلم 

ريم السالم

يلاش تلومنى

وتجرح بكلامك
انا مادورش الحب 
والحب قدامك
انت بتلوم لي 
ماتعرف مين قدامك
لو كنت عايزه حب 
انت لي وانا عشانك
هو الحب مش بايدي
وانا ليك عشانك
اهو بلاش تلومني
وانت عارف واهو كلامك
احتاجلك يوم واكون قدامك
وابعد كتير ابعد عشانك
انت حب كبير والحب عشانك
انت عذاب ومرار بلاش تلومني
لي تجرح قلبي والدمع تسيل
انت تعرفني اكتر بكتير
انا لي حنين وحنين كبير
لقلب حزين بدم يسيل
انت عمرك يوم ماحسيت بي
بس تجي يوم وتلومني كتير
فبلاش ياحبيب تلوم حبيب
انت تعرف اي والجرح كبير
بكلام كبير ترمي وتسيب
خليني بعيد ابعد واسيب 
كلمة تجرح وتبعد وتغيب
والفكر يودي يودي ويجيب
طب تجرح لي وبعدها تغيب
خليك قريب وتسمع تاديب
انا عمري بيوم ماكان لي حبيب
ولا اسمح لكلام بيلوم لغريب
بلاش تجريح والجرح يصيب
والقلب حزين من عتاب وتاديب
انت عمرك يوم ماكنت حبيب
بلاش تلومني بلاش ياحبيب 
انا بكلمة اموت وابعد بعيد

ليست هناك تعليقات