الاستاذ جابر عبد القادر // حوار مع حياتي



الاستاذ جابر عبد القادر // يكتب.... 
«المهم حبك عايش في قلبي»
                         «بقلم جابرعبدالقادر»
                           «حوار مع حياتي»
==================================
لو سامحتي انتي حبيبتي التي ادور عليها من زمان
 لو سامحتي ممكن اشوف جمال عيونك علشان انا 
عارف حبيبتي من عيونها الجميله لو سامحتي ممكن 
اتحدث معكي علشان انا عارف حبيبتي من كلامها 
==================================
معايه لو سامحتي ممكن لمس ايدك علشان انا عارف احساس حبيبتي من ايديها لو سامحتي ممكن اشوفك من امامك علشان انا عارف حبيبتي من جمال جسمها
 ليه متعرفش حبيبتك غير من جسمها انا اسفه ليس 
==================================
انا التي و مش ارد عليك انا مش حبيبتك انت غلطان 
حبيبي هو يعرفني من بعيد ويعرف صوتي انت لا تعرفني غير من عيوني طب انا لبس نظارة علشان 
لا تعرفني من عيوني حبيبي انت غلطان في العنوان انا مش حبيبتك -
==================================
طب ممكن اشوفك لحظه وانا امشي علي طول وانا 
لا اديقك تاني بس اشوفك اخر طلب اقول ليكي ايه مش عاوزه اشوفك طب انا امشي باي انا ماشي انا مشيت --انت مشيت تعاله هنا انا عارفاك لا تمشي 
==================================
وعارفه بانك عارفني كويس حبيبي عارف لو فعلا مشيت كنت اموتك حبيبي انا بحبلك اكتر من نفسي هوانا اقدر لا اشوفك ابدا يا حبيبي انت معايه في قلبي وروحي وعمري واحب اشوفك امامي علي طول ==================================
 انتي فكرك انا مش عرفك ليه يعني انا شايفك من بعيد واعرفك لو انتي في وسط مليون واحدةحبيبتي انتي السعاده كلة انتي املي وقلبي انتي العمر الجميل بحبك يا اجمل انسانه في الكون انا من غيرك لا اعرف
==================================
 اعيش بحبك ولو في اكتر من الحب تكوني انتي حياتي وعمري تعالي يله بين الي المكان الذي شوفتك في وهناك اكلمك في كل حاجه تعالي يله بينا ايه مالك عاوزه ايه طب هناك لا احد يعرف حاجة بحبك اوي اوي
==================================
                    «بقلم جابر عبد القادر»
==================================

ليست هناك تعليقات