عمري ما هنسي





الشاعره زينب شبل /تكتب


عمرى ما   هَنسى  إن انا. حبيتك

ايوه انا قلبي ح.   يفضل.   بيتك

و..اوعى. تصدق     لو زاد    يأسى

ومن ورا.  قلبي. قولت .  نسيتك

اهرب  منك. .  فين. . من.   نفسي

وانت ف قلبي  وصمتى  وهمسى

مهما   إن قولت    ياريتنى. يا ريتك

بصحى القاك. ف نهاري     وامسى

وعمرى ما هَنسى إن.  انا  حبيتك

بلقاك  قمري    ونورى...   وشمسي

لامس قلبي .  وهمسك.   همسي

قدرى قابلني.    معاك .     ولقيتك

يومها صحيت م النوم كان مَمسي

شافك قلبي  فتح   لك      بيتك

من وقتها.    مش. ملك. ل .نفسي

مِلكك. قلبي  وصمتى...ولمسي

والمس قلبي   و.اقول   صحيتك

ايوه يا.  شمس  . نهاري.  وامسي

اوعى.  تصدق..... اني.   نسيتك

لو راح اقول لك   يوم من. يأسي

إنى راح.      ابعد        ولا نسيتك

يبقى. بقول لك.    . انا      حبيتك 

عوزاك    دايما.    تسمع.     همسي

عاوزه.  احسس... قلبك   ..لمسى

وتعرف.  انك. . قمرى    . وشمسي

وإني ما    صدقت اني     لاقيتك

عاوزه أسمع ..همسك   مع.    همسي

 ونس  قلبي.  .    ونور.     بيتك

عاوزه.  . بنورك.   ترجع. . شمسي

متصدقش. إن.    قولت.     نسيتك

ولا. ل.   غيرك.    ممكن.    همسي

صدق.  .  بس إن.   أنا ..     حبيتك

وإنك. بكره.     وبعده.       وأمسي  

بقلمى الشاعرة. زينب  شبل /٢٧/٩/٢٠١٧

ليست هناك تعليقات